Εδώ η χώρα χάνεται καράβια αρμενίζουν….

«Στα 403,2 δις. Ευρώ το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας…Ο Δημόσιος δανεισμός εκτόξευσε στα ύψη το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας, σημειώνοντας στο τρίτο τρίμηνο του 2009 αύξηση 15,3%». «Επισπεύδεται η μείωση του ελλείμματος. Σκοπός να πέσει στο 3% του ΑΕΠ το 2012, αντί του αρχικού στόχου για το 2013»…..Διαβάζουμε τις μεγάλες επικεφαλίδες των ειδήσεων…. γιατί πολλοί από εμάς δεν αντέχουμε να εμπεδώσουμε περαιτέρω την επικείμενη κατάρρευση της οικονομίας μας. Οι επικεφαλίδες αρκούν για να ανεβάσουμε την πίεσή μας και να κατεβάσουμε το παρακμάζον ηθικόν μας. Νιώθουμε τη γη να φεύγει κάτω από τα πόδια μας. Σκύβουμε το κεφάλι, παίρνουμε ένα βαθύ αναστεναγμό και πάμε για δουλειά…Αυτή που έχουμε. Τη δουλειά των φτωχών 700, 800, 1000, 1300 άντε και των πλουσιοπάροχων 2.000 ευρώ για να είμαστε και ευρωπαϊκά ευχαριστημένοι, εμείς οι κατ’ όνομα και όχι κατά μισθό ευρωπαίοι. Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Δεν ξέρουμε τι θα έχουμε αύριο. Τη δουλειά μας; ή μια τσέπη άδεια ακόμα και από ελπίδες και προσδοκίες για ένα αύριο, άντε και καλύτερο.

Μια άλλη είδηση αναφέρει ότι ο ‘Έλληνας δουλεύει περισσότερο από τον ευρωπαίο… «Οι Έλληνες Πρωταθλητές στην Εργασία. Εργάζονται κατά μέσο όρο 42 ώρες εβδομαδιαίως, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον Ευρωπαίο πολίτη, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat για το δεύτερο τρίμηνο του 2009. Στους «27» ο μέσος όρος εργασίας εβδομαδιαίως είναι 40,3 ώρες και στην ευρωζώνη 40 ώρες». Ναι αλλά ποιος Έλληνας δουλεύει; σημείωνε μια άλλη είδηση. Ο μισός πληθυσμός της χώρας δουλεύει σε τροχιά Βέγγου, ενώ ό άλλος μισός καάθεται και απολαμβάνει…Τι απολαμβάνει…τώρα θέλει στατιστική ανάλυση: Το φραπεδάκι του; τη συνταξούλα των 600 ευρώ; Την ανεργία του που φτάνει σε επίπεδα αριστούχου: 9,8 άντε και 10 με τόνο; Μήπως κρατάει τα εγγονάκια του..γιατί παιδία έχουμε μερικά ακόμα, αλλά επαρκείς παιδικούς σταθμούς και μισθούς δεν έχουμε.

Και μεσ’ την παραζάλη να και μια σύντομη είδηση στα ψιλά : «Παγκόσμια πρωτιά για την ελληνόκτητη ναυτιλία. Η ελληνόκτητη ναυτιλία, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Οικονομίας, ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, διατηρεί την παγκόσμια πρωτιά με 3.153 πλοία συνολικής χωριτικότητας 170 εκατομυρίων τόνων που αντιπροσωπεύουν το 14,81% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε dwt. Η ελληνική σημαία είναι Πέμπτη στην διεθνή κατάταξη και πρώτη στην Ευρωπαϊκή σε επίπεδο χωρητικότητας. Τα δε ελληνόκτητα πλοία υπό σημαίες κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης αποτελούν το 40,9% της κοινοτικής ναυτιλίας. Οι ναυπηγικές παραγγελίες βελτίωσαν περαιτέρω το ηλικιακό προφίλ του ελληνόκτητου στόλου, μειώνοντας το μέσο όρο ηλικίας του. Το 2009, ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου των Ελλήνων εφοπλιστών μειώθηκε στα 11,9 έτη, συγκρινόμενος με 12,5 έτη το 2008, τη στιγμή που ο αντίστοιχος μέσος όρος του παγκόσμιου στόλου ήταν 12,9 έτη».

Ναι καλά διαβάσατε. Διαβάστε το άλλη μια φορά γιατί αυτό πρέπει να το εμπεδώσετε!!! Ναι αγαπητοί μου “Εμείς” – για να μη ξεχνάμε τα εισαγωγικά – οι Έλληνες είμαστε οι πρώτοι πλοιοκτήτες της γης!! Και «έχουμε» και τα πιο καινούργια πλοία. Τα καράβια μας αρμενίζουνε περήφανα θάλασσες και ωκεανούς και η Χώρα μας βουλιάζει με σκυμμένο το κεφάλι μπροστά στους ευρωπαίους εταίρους και διεθνείς συνεταίρους!!!

Ε τώρα ποιο γερό, θαρραλέο, στατιστικό, πολιτικο-οικονομικό μυαλό θα εξηγήσει σε μας τους πτωχούς τω πνεύματι και τω παντελόνι, που άντε να έχουμε βγάλει και ένα καλοπληρωμένο ευρωπαϊκό ή αμερικανικό ΜΒΑ, πώς γίνεται μια από τις μικρότερες χώρες στον κόσμο να βουλιάζει στα χρέη και ταυτόχρονα να διαθέτει τον πρώτο στόλο πλοίων παγκοσμίως;
Πως γίνεται το «σπίτι» μας να καταρρέει, αλλά εμείς, και ο καθένας ξεχωριστά να διαπρέπει;

Και μη μου πείτε ότι φταίνε πάντα και μόνο οι ελληνικές κυβερνήσεις. Και «Υπουργείο Ναυτιλίας» είχαμε, και τώρα με μια έξυπνη κίνηση – πιστεύω και ουσίας – της σημερινής κυβέρνησης βάλαμε μια μεγάλη ταμπέλα στο κυριότερο Υπουργείο της Χώρας μας, που φαντάζει φαρδιά πλατιά στο Σύνταγμα, στην καρδιά της ελληνικής πρωτεύουσας. Το βαφτίσαμε: «Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας».  Μεγάλος τίτλος, μεγάλη και η ευθύνη. Πολύ έξυπνος ο συνειρμός και το μήνυμα..για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να πράττουμε στο ύψος των περιστάσεων. Στον παραπάνω τίτλο η οικονομία και η ανταγωνιστικότητα πλέουν τα λοίσθια. Η ελληνική ναυτιλία είναι διεθνής οικονομική δύναμη, το βαρόμετρο του διεθνούς εμπορίου. Πως εκμεταλλεύεται η Ελλάδα τον τεράστιο πλούτο της ελληνικής Ναυτιλίας; Ποιοι είναι οι λόγοι που κρατούν το ναυτιλιακό κεφάλαιο εκτός Ελλάδας, και τα ελληνόκτητα πλοία με ξένες σημαίες, αφαιρώντας έτσι από τη χώρα μας τη δύναμη στην ανταγωνιστικότητα, την ασφάλεια στην οικονομία, το δικαίωμα στην πρόοδο;

Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, γιατί θα πρέπει να έχουν γνώση οι φύλακες. Δηλαδή Εμείς οι εντός και εκτός συνόρων Έλληνες, με ή χωρίς εισαγωγικά: Έχοντες και μη έχοντες αλλά κατέχοντες, που μετά λύπης βλέπουμε το βαρόμετρο της ελληνικής ναυτιλίας να αποκλίνει από την Ελλάδα.

Featured Photo Found on indulgy.com

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s